close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

見工銅鑼灣Sogo

發問:

我想見銅鑼灣Sogo呀!! 想問下.,,佢o既人工係幾多? 有冇佣?返工時間係幾多同埋幾多個鐘? 見工要帶備d咩?使唔使要d咩經驗? 佢會問d咩問題? 同埋係咪如果見full time就要做1排part time先做得full time架? 有相關資料o既人希望可以解答下我!!thank you~~ 更新: 唔該各位比d貼題ge answer我啦~!! 唔好比唔貼題o既野啦~

最佳解答:

我上網見到SOGO請人!!! 收銀/售貨員(全職∕兼職) 職位編號: A2702571 職位要求 - 中五或以上程度 - 一年或以上收銀售貨工作經驗 - 誠實及有責任感 - 主動性強,擅於與顧客溝通,並具備良好顧客服務態度 薪資褔利 沒有註明 以上職位需輪休,有意者請攜同工作及學歷證明文件於星期一至六上午十時至下午十二時三十分及下午二時至五時,親臨香港銅鑼灣軒尼詩道555號東角中心19樓新翼人力資源課面談或將履歷傳真至2831 2996。 申請人提供之全部資料絕對保密及只用作招聘之用。 不過我之前係SOGO D SHOP做過!!! SOGO D人事麻麻地. ..要小心D ~^____^~

其他解答:

有份售貨員工, 在百貨公司售賣女仕用品 $25.-/一個鐘, 每日12個鐘。并有佣金。 請致電 61979445 陳小姐。
arrow
arrow
    全站熱搜

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()