close
標題:

識朋友問題。。。好煩惱

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我真系好想系香港識多D 住系香港既外國男仔,但系我唔知點識,我唔去外國識, 我可以點樣去識佢地?

最佳解答:

我可以點樣去識佢地? 1) 去蘭桂芳 / 中環 bar 2) 佛廟 : 如 , 碧街天后廟 3) 旅遊景點 : 星光大道 / 山頂 4) 西貢/長洲 5) 讀 course(學國語:因外國人鐘意學)

其他解答:

去比較多外國人ge地方...|||||車~落吧咪得喔!大把外國型男等妳識~ 由其是蘭桂芳的酒吧很多的 妳去試試吧|||||去讀下英文course啦....|||||去lkf....去多D酒店門口...|||||報d英語班,國際班都0k... 應該係外國人教|||||外國學校,國際學校.
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()