close
標題:

Katharine McPhee - My Destiny GE中文解釋!!!THZZZ''

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如題'' Katharine McPhee - My Destiny GE中文解釋!!! 100000個THZZZ''

最佳解答:

自己嘗試翻譯, 希望幫到你! 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/1.gif I have always dreamed of this 我時常作這個夢 I'll admit that there was something I missed 我將會承認我曾失去一些事物 Wonderin' if it is for real 想知道這是否真實的 Every mistake, every wrong turn 每一個錯誤, 每一個錯誤的改變 Every time I lost my way 我經常迷失方向 Led me to this, moment of bliss, tonight 今天晚上, 帶領我離開, 感受時刻的喜悅 [CHORUS:] With you, finally I can break free 與你在一起, 我最終能夠享受自由 With you, I saw a changing in my destiny 與你在一起, 我發現命運的改變 Dream come true, it's so funny now that I see 夢想成真, 這是多麽有趣給我發現 How different life turned out to be 多麼特別的生命改變.. You were always by my side 你經常待在我的身邊 That you believed in me was enough reason why 只要你相信我,已經足以成為原因的詮釋. I didn't stop, didn't give up, 我不會停止, 不會放棄 Even if I sometimes lost hope 即使我感到黯然欲絕 I did my best, and I am blessed in life 我全力以赴, 做到最好, 我的人生充滿神聖喜悅的祝福 [CHORUS:] With you, finally I can break free 與你一起, 最終我可以享受自由 With you, I saw a changing in my destiny 與你一起, 我察覺命運的改變 Dream come true, it's so funny now that I see 夢想成真, 這是多麼滑稽讓我看見.. How different life turned to be 多麼與眾不同的人生改變.. Can I get any higher 我可以飛越更高嗎 Tell me, does it get any stronger? 告訴我, 它變得更堅強嗎? I owe it to you, that I made it through 我感激你, 因為我度過難日 I never could've done it, without you, 沒有你, 我從未成功完成. [CHORUS:] With you, I can break free, yeah 是...與你一起, 我能夠享受自由 With you, I saw a changing in my destiny 與你一起, 我看見命運的改變 Dream come true, it's so funny now that I see 夢想成真... 映入眼簾,這是多麼有趣 How different life turned out to be 多特別的人生改變.. [CHORUS:] Oh, cause of you, I saw a changing in my destiny 噢, 因為你,我發現命運的改變 Dream come true, it's so funny now that I see 夢想成真, 看在眼內, 多麼的滑稽可笑 How different life turned out to be 多麼與別不同的人生改變 I've realized that it's my destiny 我已經明白,這就是我的命運..............

其他解答:
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()