close
標題:

死約期間終止合約問題

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

善心人士請幫忙! 我係同2個朋友一齊住 但依家已無可能再一齊住! 租約是三人一齊簽的, 死約到今年7月31日 但我呢兩個禮拜已想搬走 我預左唔要我個份按金架啦 咁業主會唔會比我走呢? 如果我退租的話, 我地三人簽的租約係咪又可以終止呢? 教下我啦. 我快被逼瘋了!

最佳解答:

事情都唔係咁壞既 我唔知你同你的朋友唔掂到咩地步啦, 但如果仲可以講野的話~ 可以同佢地簽一份協議~ 內容大致係你要退租~ 佢地兩個願意承擔你個份租金至7月31日, 而且呢段期間的租務糾紛都唔關你事~ 一切不作追究....等等 而且講明7月31日一定要終止呢份約, 如果7月31日之後佢地仲想租的話~ 必須與業主再簽新約~ 至於按金~ 你自己決定要唔要同埋要寫落份協議度~ 一式3份~ 你鍾意可以比一份copy個業主既

其他解答:

業主唔會肯比你就咁終止合約的, 要賠錢 我之前租o個度, 死約未完就走左, 最後一個月都無交租. 之後走左, 個業主告我地, 收到傳票上庭, 不過我地無去到, 後黎就無後文啦. 不過真係好睇你個業主係咩人囉!
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()