close
標題:

皮膚乾燥,爆坼及敏感

發問:

皮膚一年四季都咁乾燥,搽極潤膚露都冇乜改善 冬天仲會因為天氣乾燥搞到皮膚好痛,條腰仲會爆坼同出現裂紋仔添! 但手臂同背脊又會生d好似暗瘡既粒粒出黎, 我想問搽bb油雖然會潤d,但會唔會剌激我d粒粒,搞到愈生愈多架? 同埋有冇咩潤膚露滋潤架?我平時都係用強生架咋。

最佳解答:

你有皮膚敏感, 而且身體的毒素很多, 所以除了要用無油性的潤膚露滋潤外, 仲要服用一些保健產品一段時間來改善體質, 好像深海魚油及綜合維他命咁! 需要更詳細資料及介紹產品可來信給我詳談! 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/3.gif by kk

其他解答:

最主要是飲多些湯水 身體要有充足水份先得架 用嬰兒沐浴露沖涼 用凡士林搽皮膚乾燥的位置 如果覺得痕 不要直接用手抓 好易會損既 隔住件衫用手抓 就對皮膚無咁傷|||||你平時飲水量是否很少? 我只是在天氣乾燥時都會爆坼同埋大腿出d又癢和紅的粒粒, 不過唔知是否今年因為減肥,飲左一隻營養粉,入冬後有幾天又乾又涷,但大腿完全無出現以上情況,而家手腳都會乾燥,但搽左蘆薈啫喱和潤膚露就無事,唔知對你有無用?你有須要我可以介紹你用! leo3192002@yahoo.com.hk

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()