close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

想問下邊度買鑽石好d, 平d.

發問:

想問下邊度買鑽石好d, 平d. 我想買大約一卡度. 顏色就:E以上 淨度有:VS1以上

最佳解答:

以我個人黎講, 我覺得最好去周生生買... 第一,鑽石本身有個行規價, 邊度買都差唔多... 第二,與其你為左個少少錢, 不如去返間有信心保證的?~ 你自己又唔係行內人, 買左d差的返黎咪自己氣... 第三,所有一卡或以上的都差唔多成萬蚊, 你仲要E以上的, 我真係提意你去大型d的買~ 仲可以多d choice添~

其他解答:

如果你真是想買鑽石, 又要平d, 質素又不是太差的話, 我建議你去12月的 The 14th Hong Kong Jewellery International Jewelry Manufacturers Exibition. ps. 這一個珠寶展可以說是香港唯一一個大型的珠寶展而又會開放給公眾入場的。 http://www.jewelryshows.org/|||||基本上買鑽石要好點就唔可以要平,因為鑽石現時只有南非才有得開採,而且由一間叫載比爾的跨國企業控制了分銷,所以就算去邊間珠寶公司,貨源都一樣,所以來價成本就一樣,分別在於打磨成本,一些平價鑽石,主要在大陸及印度打磨,人工平好多,而且磨石角度會唔足,因為磨足角度,就會用多好多時間,人工多點,而且最重要是如磨足角度就會磨去鑽石好多重量,重量減少卡數減少就買唔到高價錢,所以在打磨上會在折射角上做功夫,就做唔五十二面角度,色散率(俗稱火)就會降低,所以就唔靚啦。所以買鑽石,唔係凈係得顏色、凈度同重量,你仲欠了色散率,即是夠唔夠火,其實這才是鑽石的靈魂。鑽石同其他晶石不同,在於有彩光,彩光就是當一股白光照在鑽石上,它會反射出七彩光輝,是其他物料做不到的。|||||六福買會平過周生生喇|||||如果你識睇又想平的話就去澳門D檔鋪,通常都係認單唔認人,如果唔鐘意佢可以永遠九折收番,(不過要先同佢講永遠九折)通常價錢後邊減個零,比如45000的鑽石即4500,之後再講價,如果鍾意就攞去鑑證攞出細紙囉,好平之嘛!!|||||金部!!!!!!!!!!
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()