close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

BB出世怎樣計算十二朝

發問:

BB出世當天是否已算一朝,第二天算二朝?

最佳解答:

正常黎講, BB出世當天已算第一日, 你向後數12日就十二朝啦 但有D媽咪o係半夜生o既, 所以有D計第二日, 有D計第一日, 其實呢D除你點計啫, 都係相差一日, 唔駛太在意 我奶奶計BB出世果日, 我亞媽計BB出世第二日, 所以佢地十二朝派薑醋都相差一日, 我咪又得佢地囉, 至緊要大家開心嘛

其他解答:

係呀.... 我呀媽話比我聽ge
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()