close
標題:

我阿哥成日玩我JJ、點幫佢好呢﹗

發問:

我是男仔,今年十二歲、九月升中一~我阿哥十五歲升中四。而排放暑假、不知是否日日在屋企無聊得滯.......有一日,阿哥無端端跟我說話想睇我下體及想咬我jj仔~我諗住佢貪玩無聊、... 顯示更多 我是男仔,今年十二歲、九月升中一~我阿哥十五歲升中四。 而排放暑假、不知是否日日在屋企無聊得滯....... 有一日,阿哥無端端跟我說話想睇我下體及想咬我jj仔~ 我諗住佢貪玩無聊、 咪給他睇給咬一次囉﹗ 反正給阿哥咬下jj仔、無乜所謂的。 但點知、如來阿哥佢不是只是玩一次、而是成日搞我~ 佢現家晚晚訓覺都會不其然張隻手、放在我條褲上面,系甘摸 由於我地兩兄弟是訓子母床、所以岩岩好佢可以伸到佢個頭 來咬我jj了~有時都好舒服,但有時不是太想給他咬 (由其同阿鬧完架之後) 唉﹗而家這樣都不知要維持多久~好想跟他講叫佢以後咪在咬我,但我又真的覺得無乜野喎~只是不想阿哥當我是玩具,話玩我jj就玩、話咬jj就咬。 請問我可以點做呀~我又不想傷害阿哥、佢的性格好孤僻的及好少講野的~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你地兩兄弟都係青春期 大家有呢D諗法係正常既 如果你告佢既話 可能會令佢一世都難堪 無面目對呢個世界 只會令佢更加孤僻 係會影響佢一世既..... 如果你真係唔想比人咬JJ既話 可以直接同佢講 叫佢唔好 如果佢仲係繼續既 你先採取較強硬既措施(如告佢) 但係如果你係 想佢咬先比佢咬既話 你可以在想佢咬既時候先叫佢咬 咁樣對雙方都有好處 兩兄弟 唔同 朋友 唔係話反面就反面 佢係陪你一世既 我自己係個獨生子 我都好想有個兄弟 好希望你能夠珍惜呢段兄弟情 唔係因為青春期既事而反目成仇 佢幫你手淫=.=.... 正常男生對女的都不會有這樣的要求,更何況是對男的。當你玩具都不會這樣吧?除非你哥是同性戀.... 要是下次他在公眾地方叫你俾佢咬,那都沒所謂?這不是有沒有所謂的問題,而是你想不想的問題,要是不想就跟他說別再咬你下體。遲早咬出事。 性格孤僻,少說話,不等於可以咬人下體,難道我小時性格孤僻(現在都是差不多),少說話,就可以找一個女生來咬下體嗎? 你有時覺得舒服係正常 不過你如果唔想既一定要同佢講ma 如果開唔到口既你不如send sms果d話佢知道la 唔好咁直接好ge 再唔係佢下次又想攪你你唔想既你咪同佢講你想訓覺lo 你唔講佢就會以為你好鍾意 會得寸進尺ga la 加油!!希望可以幫到你 =]

其他解答:

add我msn andy_ho_on_tik@hotmail.com|||||add我msn eric123@hotmial.com.hk|||||你直接同佢講話你唔想佢咬你jj,如果唔係你哥會以後都係咁|||||你話污糟 會喉嚨發炎 我又咬你 e-mail to me 2009-08-07 14:29:45 補充: 你買個奶嘴比他咬 你問他為什麼要咬你JJ又不咬爸爸JJ 你問他是否常看咸片
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()