close
標題:

我想問邊度有化學物品賣?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我上科學堂整過一個塑膠禮品, 將我既小禮品放落隻紙杯度 之後落D苯乙烯,藍色催化劑同無色催化劑 攪拌後,放30分鐘佢就會凝固 我既小禮品就會係舊膠裡面 好靚架!!!!!!!! 不過唔知邊度有得賣 苯乙烯,藍色催化劑同無色催化劑 有冇人可以話我知呀/.\\

最佳解答:

ooo... 我都做過.... 呢d係玻璃膠...... um....唔一定要五金架.... 你可以去藥房試試... 我之前買好多alum ahhh... copper sulphate ahhh... 哥d野在藥房都買到的!

其他解答:

我聽d人話去五金鋪有得賣 不過要叫佢地的俗名 如果你去d 好少少的五金鋪 講d正名佢地應該明ge~~|||||我都想知 聽到你咁講 我估五金舖掛 你去睇睇周街都有五金舖|||||好靚架!!!!!!!!
arrow
arrow

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()