close
標題:

13碎 jj 的問題

發問:

本人剛剛13碎 我個jj有6cm,勃起有8cm 我算唔算好短?? 我想睇JJ,我係未 Gay ? 有無問題? 如有J相(自願性),請send terrence_oh_my_god@yahoo.com.hk 更新: Thx !

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

都唔算短 你再大D 15歲到你就會更長架啦

其他解答:

青春期時候正常係咁的 send email同我傾啦 chat4fun@hotmail.com.hk|||||msn/email bmok814@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()