close
標題:

BB肚有風,要驅風............. :o

發問:

請問用甚麼方法最有效而且快,驅走BB肚裏風.謝謝!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

方法有以下幾個: 1. 用生油或bb油搓到熱掌心,再用掌心按向BB肚你及腳板底,bb會放屁; 但請注意生油可能會令bb敏感, 我自己是用強生嬰兒油(lite), bb唔會敏感; 如果要用生油就要注意bb皮膚清潔 2. 用熟蛋(除去蛋黃)包在毛巾內碌bb肚仔, 原理同上 3. 用去肚風藥(黃色樽), 但先請教醫生, 因為去肚風藥唔係個個bb教有效 4. 俾bb食俗稱"肥仔水"的英國吳德物次腸痛水(藍白色盒), 因為肥仔水太甜, 餵bb時要加水, 約1茶匙加1oz水, 我bb飲少少一次就work, 我諗唔駛飲太多, 會令bb大食同肥 另外, 如果用奶樽餵bb會有多啲肚風, 最好係埋身餵bb人奶; 餵人奶都要注意避免食"多風"的食物,如薯仔,蕃薯,椰菜等,風會過奶給bb, 正如我們蕃薯會放屁一樣

其他解答:

look雞蛋... 一定得 look個人仲好好訓tim|||||我朋友個BB上個禮拜都系啊﹐ 隻眼仲藍藍地﹐ 個肚仔咕咕聲﹐ 人地教我用olive oil搓興對手﹐ 然後敷BB個肚﹐ 要好興﹐得既話放一隻手系肚﹐ 一隻手系肚後面﹐ 可能會放屁嘎﹐ 得閑搓興BB D 手手腳腳﹐ 最緊要食完要掃風﹐ 真係好洗得。 圖片參考:http://www.haomama.com/forum/images/smilies/283a16da79f3aa23fe1025c96295f04f.gif|||||用花生油倒向手到,搓到熱,再按向BB個肚到一陣,差唔多隻手凍了又再重覆做,,幾次到就會驅到D風.|||||see doctor la
arrow
arrow
    全站熱搜

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()