close
標題:

黑魔利魚&BB

發問:

我屋企戈d黑魔利魚養左2日~ 跟住第二日佢地就生左D bb~[我一起身先見到,今日發現了魚媽媽食曬d魚bb得返2條!] 我就第一時間換水,及將魚的BB隔離! 一直都冇咩問題~ 直到下午2-3:00左右,我餵魚糧給魚bb食[係整碎左的] 又餵左d魚糧給黑魔利大魚 但係佢地一直到e+都冇食過~ 佢地都幾活潑~冇咩問題,只係唔知點解佢地唔食野! 我好想把魚bb養大~因為得2條~[有冇d100%work ge方法?] 我都養過好多次魚喇! 但係唔知點解次次都死曬! 連bb魚都係咁! PLESE HELP ME!!!!!!!!!!

最佳解答:

BB摩利係會食D微細嘅藻同原生物,假如魚缸內有D青苔之類都得,再唔係你可以去買D鱗蝦俾BB魚食,魚街有售。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()