close
標題:

請問:我係男性,有關捐血問題想請教各位

發問:

上一次係我第一次捐血,之後亦收到捐血卡,另外有張紙寫住下次捐血日期為11月13日,我想請問一下,我是否可以在13日當天就可以捐血,另外我想請問一下,我可唔可以提前d捐?比如提前10日左右,謝謝各位 更新: 原來咁樣架,謝謝你,其實我要星期六日先有時間專登出去捐血,所以如果唔得既話咁就浪費唔少時間,記得上次去捐血好似去街市咁人頭踴踴,等左接近一個鐘先入去同我檢查,再等多大半個鐘先捐到血

最佳解答:

可以提前d捐~ 姑娘會睇你身體情況~ 提前10日 又早左dd~ 不過你照入去~ 姑娘睇過你身體ok ge 自然會同你捐~ 身體差ge 過左11月13日都會叫你走~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    yanahv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()